Motocykl BMW F 800 R

marka: BMW
model: F 800 R
silnik: 798 cm3 benzyna
wyposażenie:

Opis motocykla – motocykl zastępczy z oc sprawcy

Nowy F 800 R jest radykalnie inny, a jednak to BMW w każdym calu. Najnowocześniejszy równoległy silnik dwucylindrowy z elektronicznym wtryskiem paliwa rozwija 87 KM z 798 cm3 pojemności, nie wspominając już o 86 niutonometrach momentu obrotowego. A po dodaniu do fabrycznej maszyny sportowego tłumika firmy Akrapovic, jego „gang” robi tak samo ogromne wrażenie, jak osiągi.

BMW F800R, pojazd nowy z rocznika 2014

Pełne wyposażenie fabryczne obejmujące:

  • ABS
  • Pakiet Dynamic (kierunkowskazy LED, nakładka na siedzisko pasażera, spojler silnika, tylna lampa LED)
  • Pakiet Touring (gniazdko prądowe, komputer pokładowy, podgrzewane manetki, mocowania kufrów, podstawka centralna, wspornik bagażnika)
  • fabryczny alarm
  • czujniki ciśnienia w oponach RDC.

Silnik:

  • Rodzaj Chłodzony cieczą 2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, z czterema zaworami na cylinder, dwoma wałkami rozrządu w głowicy i układem smarowania z suchą miską olejową,
  • Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
  • Pojemność 798 cm3
  • Moc znamionowa Moc znamionowa 64 kW (87 KM) przy 8,000 obr/min (możliwa redukcja mocy do 25 kW (34 KM) przy 6,000 obr/min).
  • Maks. moment obrotowy 86 Nm przy 6,000 obr/min (możliwe 58 Nm przy 3,250 obr/min))
  • Stopień sprężania 12.0 : 1
  • Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/Cyfrowy system sterujący silnikiem (BMS-KP)
  • Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3

Osiągi / Zużycie paliwa:

  • Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
  • Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h3.6 l/100 km
  • Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h4.8 l/100 km
  • Rodzaj paliwa Bezołowiowa super, o minimalnej LO 95

Instalacja elektryczna:

  • Alternator Alternator trójfazowy 400 W
  • Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy

Przeniesienie napędu:

  • Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
  • Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi
  • o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
  • Napęd Zamknięty łańcuch O-ring
  • z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła

Rama / Zawieszenie / Hamulce

  • Rama Mostkowa aluminiowa, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
  • Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła – Widelec teleskopowy Ø 43
  • Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła – Dwustronny wahacz odlewany
  • z aluminium, amortyzator centralny, ręczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia (pokrętło), regulacja tłumienia odbicia
  • Skok zawieszenia przód/tył 125 mm/125 mm
  • Rozstaw kół 1520 mm
  • Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 90,7 mm
  • Kąt nachylenia główki ramy 65°
  • Koła Odlew aluminiowy
  • Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17″
  • Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17″
  • Opony, przód 120/70 ZR 17
  • Opony, tył 180/55 ZR 17
  • Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, stały zacisk czterotłoczkowy
  • Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
  • ABS Integralny System ABS BMW Motorrad (częściowo zintegrowany)

Wymiary / masy:

  • Długość 2145 mm
  • Szerokość (z lusterkami)905 mm
  • Wysokość (bez lusterek)1160 mm
  • Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 800 mm (obniżona kanapa: 775 mm, podwyższona kanapa 825 mm)
  • Długość łuku krokowego na pusto 1770 mm (obniżona kanapa: 1720 mm, podwyższona kanapa 1820)
  • Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1)199 kg
  • Masa sucha 2)177 kg
  • Dopuszczalna masa całkowita 405 kg
  • Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym)206 kg
  • Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16 l
  • Rezerwa paliwa Około 4.0